E-mail & Agendabeheer

Zijn jouw medewerkers ook meer bezig met het afhandelen van ad hoc zaken dan met het echte werk? Lijken de collega’s steeds druk bezig, maar zie je geen vooruitgang in de projecten?

De kans is groot dat jouw medewerkers werken vanuit hun mailbox en dus voortdurend bezig zijn met het afhandelen van de laatst binnengekomen e-mail, in plaats van te focussen op de echte prioriteiten.

Happy Organized Living biedt ondersteuning bij het aanbrengen van structuur in de mailbox zodat e-mails vindbaar worden gearchiveerd, prioriteiten zichtbaar worden en de in- en uitstroom van e-mails beperkt wordt. We leren medewerkers effectief omgaan met hun e-mails zodat een zero-inbox op het einde van de dag haalbaar wordt!

Naast controle op de mail, is er vaak ook nood aan meer grip op de agenda.

Happy Organized Living coacht medewerkers in het bepalen van prioriteiten, het vertalen van doelen naar concrete acties en het inplannen van deze acties om optimaal resultaat te behalen.

De training E-mail & Agendabeheer is altijd op maat gemaakt en kan in team of individueel gegeven worden.

Tarieven

Wil je als bedrijf een training organiseren voor je werknemers?
Neem dan vrijblijvend contact op voor meer informatie en een offerte op maat.