Organiseren van je werkplek

Puilt jouw mailbox uit van de berichten waar je nog iets mee moet doen en heb je geen idee waar te beginnen? Kom je regelmatig te laat in vergaderingen omdat je de informatie nog moest afdrukken? Verlies je veel tijd met het zoeken naar dossiers?

Op het werk kunnen spullen en papieren die zich overal lijken op te stapelen voor heel wat stress zorgen. Je verliest er tijd én geld door, ze nemen ruimte in beslag en je loopt vruchteloos te zoeken naar de juiste informatie. Daarbovenop komt nog eens de digitale ‘rommel’ die aan onze concentratie, tijd en prestaties vreet.

Een georganiseerde werkplek, en dat hoeft echt geen clean desk te zijn, geeft overzicht waardoor je efficiënter en sneller kunt werken. Een ordelijke werkplek, waar je snel vindt wat je nodig hebt,  zorgt voor meer concentratie en geeft je de energie om aan een taak te beginnen. Doordat je sneller en met meer energie zal werken, win je heel wat tijd. Tijd die je kan spenderen aan een welverdiende pauze.

Happy Organized Living helpt je niet alleen bij het organiseren van je fysieke spullen en papieren in je werkomgeving maar ondersteunt je ook bij het opzetten van een digitaal systeem dat werkt. Ook in je werkomgeving is het immers belangrijk dat je rekening houdt met je persoonlijke organisatiestijl zodat de systemen die je opzet voor jou blijven werken.

Heb je nood aan ondersteuning bij het organiseren van je werkomgeving?

Neem dan zeker contact met me op, ik bekijk graag hoe ik je kan helpen!

Organiseren van